קופירייטינג-לאתרי-אינטרנט-1

קופירייטינג לאתרי אינטרנט

לא. זה ממש לא עבודה בשביל קופירייטר רגיל. קופירייטינג לאתר אינטרנט - זו התמחות.
יש מי שכותבים אתר אינטרנט - כדי שיהיה אתר מעניין.
יש מי שכותבים אתר אינטרנט כדי שיהיה אתר נגיש במנועי החיפוש.
אבל הנכון הוא למצוא קופירייטר שיודע לשלב בין תוכן מעניין ורלוונטי
לבין שימוש נכון במילות מפתח, שיתן לכם דירוג גבוה במנועי החיפוש ויסייע לכם במלאכת הקידום של האתר בגוגל.




 

  • ניסוי בגוגל

    ניסוי בגוגל


    אתם יכולים לעשות לעצמכם ניסוי קטן. חפשו בגוגל בכל תחום שמעניין אתכם וכנסו לאתרים המסחריים שבעמוד 1-3. לדעתי, תופתעו. תגלו אתרים שממוקמים מאוד גבוה בגלל שימוש עודף במילות החיפוש - אבל שלא ניתן לקרוא בהם מילה אחת מרוב שעמום. לעומתם, תגלו אתרים אחרים שבהם יש מזיגה נכונה בין שימוש במילות החיפוש לבין עניין בחומר הכתוב. אלה האתרים המשובחים. תאמינו לי שכך אתם רוצים שיראה האתר שלכם. לא רק כזה שנכנסים אליו בגלל שהוא מופיע בעמוד הראשון בגוגל - אלא גם כזה שנשארים לקרוא ולבלות בו. זה הרי מה שמגדיל את הסיכוי שהגולש המתעניין במוצרים, בשירותים או במסרים שלכם - יעשה את כל הדרך עד להזמנה של מוצר, שירות או הצטרפות למסע פוליטי או לתנועה חברתית.

    אם גם אתם מעוניינים בכתיבה מקצועית לאתר האינטרנט שלכם, זה הזמן לפנות לשרה טיקטינסקי. טל:  050-5528935


     
  • עפרונות מחודדים - תמונת אילוסטרציה

    קופירייטינג לאתרי אינטרנט - משחיזים מקלדות

    אתר אינטרנט מקצועי הוא אתר שבו המסר והעיצוב מושחזים ומהודקים. המדיה האינטרנטית תזזיתית יותר ממדיות אחרות - משום שהיא מאפשרת לגולש המאבד את סבלנותו מרחב גירויים עצום. העכבר משמש אותנו כשלט טלוויזיה שיכול להגיע לאינספור ערוצים, ומנועי החיפוש מאפשרים לנו לצפות ולגלוש בכל תחום שמעניין אותנו כרגע ללא הגבלה. כמו מגזין כרומו מהודר בו מוצגות תמונות יפות שמושכות את תשומת ליבנו - כך גם אתר אינטרנט צריך לכלול תמונות באיכות טובה שתואמות את המסר והתוכן באתר, ושממקדות אותנו להמשיך ולצפות באתר ולגלוש בו מתוך הנאה ועניין. 
     
  • האם האתר שלכם מגזיני או קורקטי?

    האם האתר שלכם מגזיני או קורקטי?

    האם האתר שלכם מגזיני או קורקטי? זו שאלה שעליכם לשאול את עצמכם אם ברצונכם לקדם אתר במנועי החיפוש. אתר קורקטי מדי הופך בדרך כלל לדל חומר ופחות מתוחזק ברמת התוכן. התוצאה היא שגוגל מזהה אותו כפחות רלוונטי בתחומו והקידום שלו הופך יותר ויותר לתלוי אנשי מקצוע ומודעות adwards. היות ומרכיב התוכן הוא משמעותי ביותר בכל הנוגע לקידום אתרים באינטנרט - יש לתת את הדעת מראש על אופיו של האתר ובעיקר על אופיים של אזורים דינאמיים בתוכו.
  • להבין לנפשם של מנועי החיפוש והגולשים

    קופירייטר שמתמחה בכתיבת אתרי אינטרנט צריך "להבין לנפשם" של מנועי החיפוש ובעיקר גוגל, ולא פחות מזה להבין את נפש הגולש. מה הוא מחפש, מה מעניין אותו לדעת, איפה הוא מחפש, באמצעות אלו מילים, מה מעצבן אותו, מה הוא רואה אצל המתחרים, מה יגרום לו להעדיף את האתר שלכם, מה יניע אותו לפעולה, מה יגרום לו "לבזבז" זמן עליכם ולתהות על קנקכם.

    לכתוב קופירייטינג לאתר אינטרנט - זו לא סתם משימה של כתיבה יצירתית. זו כתיבה שחייבת לקחת בחשבון אספקטים נוספים.

  •  

  • קופירייטינג לאתרי אינטרנט - שגיאות נפוצות

    אין לי שום כוונה להתחיל ללמד כאן כיצד לייצר קופירייטינג לאתרי אינטרנט.


    זה בדיוק המסר הראשון שלי:
    קופירייטינג לאתרי אינטרנט הוא עניין למקצוענים.




    מהו המסר השני?
    המסר השני מתאים להרבה מאוד תחומי חיים, אבל בתחום הזה מתחוור לי מדי יום שהוא חשוב יותר: לא כדאי להפריע לאנשי מקצוע במלאכתם, ולא להתערב בשיקולים המקצועיים שלהם לפני בדיקה וקבלת הסבר מדוע בחרו לפעול כפי שבחרו.


    מה המסר השלישי?

    חכו לראות את התמונה המלאה. קופירייטינג לאתרי אינטרנט נראה טוב יותר ונכון יותר כשהו יושב במקומו באתר ולא בקובץ וורד.
     
  • קופירייטינג לאתרי אינטרנט - שגיאות נפוצות
    והכי חשוב: אין ואסור שיהיה מאבק בין המעצב לבין מי שמבצע קופירייטינג לאתר האינטרנט שלכם. העקרון המנחה צריך להיות ברור: הטקסט, התוכן, המילים, מילות המפתח, או בגדול: קופירייטינג לאתר האינטרנט הוא זה שצריך לאלץ את העיצוב ולא העיצוב את התוכן. אני לא אומרת את זה משום שאני קופירייטרית ולא מעצבת, אני אומרת את זה דווקא בתור קופירייטרית לאתרי אינטרנט ששמה דגש מיוחד על עיצוב האתר ועל ההיבטים השייווקיים (מיתוג, תדמית, הנעה לפעולה) שלשמם הוקם האתר ואותם הוא אמור לשרת. 
  • צרו עמנו קשר


  • אתרי ג'יפה הם ממש לא התחום שלי.
    אבל אני גם לא חסידה של מוגבלות שיווקית
    המוכתבת על ידי מעצבים שלנגד עיניהם עומדת שלמות העיצוב, שלפעמים עלולה לבוא על גב קידום
    האתר במנועי החיפוש, מידת הרלוונטיות שלו לגולש והגבלת היכולת להשתמש 
    במספיק מילות מפתח  ובאפשרות להציג תוכן איכותי.